Facelift navigatie spreekt apart...
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Delft
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Delft
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Locatie: Maarssen
Bericht
nog niets gehoord van de dealer
Kees
ps en de JCW uitlaat is ook nog steeds niet te verkrijgen we wachten al een half jaar.......
Kees
ps en de JCW uitlaat is ook nog steeds niet te verkrijgen we wachten al een half jaar.......
- deniax
- One wheel wonder
- Locatie: Den Haag
Bericht
Afgezien van de wat rare stemmen, hebben jullie ook last van dat het navigeren op complexe kruisingen de wensen over laat?
Vaak is het lastig te zien welke van de meerdere wegen je naar links of rechts moet nemen.
Het heeft denk ik voornamelijk te maken met het missen van een echt goede 3d view zoals TomTom dat heeft . De 3d view van Mini vind ik van een vreemde hoek die niet overzichtelijk is en daarbij je ook nog de helft van je scherm gebruikt. De andere helft bestaat uit wolken
Vaak is het lastig te zien welke van de meerdere wegen je naar links of rechts moet nemen.
Het heeft denk ik voornamelijk te maken met het missen van een echt goede 3d view zoals TomTom dat heeft . De 3d view van Mini vind ik van een vreemde hoek die niet overzichtelijk is en daarbij je ook nog de helft van je scherm gebruikt. De andere helft bestaat uit wolken
- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
- Locatie: Etten-Leur
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
- Locatie: Erps-Kwerps
Bericht
Heb even een mail gestuurd naar de custumor care van MINI. Zien wat die te zeggen hebbenn.
Hello,
Back in December 2010 I bought myself an countryman Cooper D. Complete with almost all the function MINI had to offer. My previous car was a clubman Cooper S form 2008. Also with most of the options MINI had to offer at that time.
Both cars had build in GPS. But now in countryman the GPS doesn't speak very well. When she speaks out the names of the road or exit at the highway or even the city you can hardly understand her. The language is Dutch. Now I wonder when is here coming an update for? Also is there any reason that 1/3 of the navigation screen is filled with clouds? Quite a waste of screen/space don't you think? Or maybe that's a good place to show the music information. When you are playing a CD of mp3 player. Because the number of the song doesn't help quite alot.
Than a last suggestion. Why are the drawings of the highway exit so bad? When there are a few exit after each other I gets really complicated Can you make anything like TomTom or other navigation builders. And why isn't there a warning system for traffic camera's? All GPS has that. Even the cheap ones. And a build in GPS is never cheap;)
Then in my R55 I could chance my screen behind the steering wheel to speeds or the clock and temperature. Why can't I chance it any more?
Greetings,
Jurgen.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
- Locatie: Erps-Kwerps
Bericht
Gisteren een antwoord gekregen op de mail van 20 mei...
Geachte Heer Michiels,
Wij verwijzen naar uw Twitter bericht, dat wij in goede orde hebben ontvangen.
Eerst en vooral moeten wij u helaas meedelen dat wij uw e-mail van 23 mei 2011 nooit ontvangen hebben.
Anderzijds hebben wij nu goed nota genomen van uw opmerkingen betreffende het navigatiesysteem van uw MINI Cooper D Countryman.
Aangaande de update van uw navigatiesysteem kunnen wij u bevestigen dat er een kaartupdate beschikbaar is, maar dat deze update de spraakopties van uw navigatiesysteem niet wijzigt.
Hoewel wij ten zeerste betreuren dat dit aspect voor u afbreuk doet aan het comfortpeil van uw wagen, moeten wij helaas ook herkennen dat BMW Group Belux geen alternatief kan bieden voor dergelijke items, welke rechtstreeks verbonden zijn met het concept en de ontwikkeling van de wagen.
Wel worden systematisch conceptuele opmerkingen en wensen van onze klanten geregistreerd en overgemaakt aan de constructeur, BMW AG te München, die vervolgens autonoom beslist welke wijzigingen zullen plaatsvinden voor de toekomstige modellen.
Wij beseffen dat wij u niet onmiddellijk van dienst kunnen zijn met een pasklare oplossing voor uw probleem, Geachte Heer Michiels, maar hopen daarvoor op uw begrip te kunnen rekenen,
Met de meeste hoogachting,
BMW Group Belux
Customer Relations
Onze sponsors