Verschil is zeker merkbaar.
Mijn One was gekieteld naar 125 pk, reed menig Cooper eruit. Dit is niet bij Beek gedaan, ik had de One met 92kW gekocht.
Vooral boven de 4000 toeren merk je het verschil.
SennaDaSilva (Arjen) had zijn One bij Beek laten kietelen. De One is reeds verkocht maar ook hij had 125 pk.
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- Martijnmini
- Mod virus alert!
- Locatie: NB
Bericht
Re: Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
hoi,
Mijn R50 One was ook gechipt bij Beek.
En dat was zeker merkbaar. vooral hoog in de toeren was het goed merkbaar.
ik had dit gedaan icm aanpassing luchtfilter en JCW uitlaat systeem.
Dat was echt een pret pakket. vergeleken met de standaard One
Mijn R50 One was ook gechipt bij Beek.
En dat was zeker merkbaar. vooral hoog in de toeren was het goed merkbaar.
ik had dit gedaan icm aanpassing luchtfilter en JCW uitlaat systeem.
Dat was echt een pret pakket. vergeleken met de standaard One
- Martijnmini
- Mod virus alert!
- Locatie: NB
Bericht
Re: Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
hoi,
volgens mij maakt dat niet echt uit, je krijgt gewoon de
Cooper software. meestal is er in het voorjaar een Mini dag bij Beek, dan krijg je korting op het chippen en de rollerbank. en het is dan erg gezellig met al die mini's
Mijn oude Mini staat nog in mijn profiel met uitlaat foto.
volgens mij maakt dat niet echt uit, je krijgt gewoon de
Cooper software. meestal is er in het voorjaar een Mini dag bij Beek, dan krijg je korting op het chippen en de rollerbank. en het is dan erg gezellig met al die mini's
Mijn oude Mini staat nog in mijn profiel met uitlaat foto.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
Ik heb nog een complete ECU liggen voor een R50, Facelift, die 125pk heeft.
ECU komt met alles, BCU, sleutelchip en BCU. Als je dat allemaal omzet, heeft ie gewoon 125 pk.
ECU komt met alles, BCU, sleutelchip en BCU. Als je dat allemaal omzet, heeft ie gewoon 125 pk.
- Ritsaert
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
Goedemiddag!
Ik rij sinds een week of 6 met een 2005 JCW. Aangezien de teller al op 190k staat vraag ik me af of het nog de moeite loont de boel te tunen. Ondanks dat de motor nog perfect loopt, niet veel olie verbruikt en geen problemen geeft is het natuurlijk geen nieuwe meer. Heeft het zin om om een motor die zoveel heeft gelopen nog te tunen?
Hoe kijken jullie er tegenaan?
Ik rij sinds een week of 6 met een 2005 JCW. Aangezien de teller al op 190k staat vraag ik me af of het nog de moeite loont de boel te tunen. Ondanks dat de motor nog perfect loopt, niet veel olie verbruikt en geen problemen geeft is het natuurlijk geen nieuwe meer. Heeft het zin om om een motor die zoveel heeft gelopen nog te tunen?
Hoe kijken jullie er tegenaan?
- HaDries
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Re: Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
indien de auto trouw alle onderhoud gehad heeft en je hem warm en koud rijdt moet het niet zo'n probleem zijn.
vaak buj te bange
Onze sponsors