Stoelverwarming (aansluitgegevens schakelaars?)

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Gebruikersavatar
JeZZ
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: IJsselstein
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:47

Stoelverwarming (aansluitgegevens schakelaars?)

19 jan 2006, 21:25

Toen wij onze super MCS PL kochten hebben we geen stoelverwarming genomen .. een van de redenen was dat ik van de dealer te horen kreeg dat alle lederen stoelen al stoelverwarming hadden maar dat die niet was aangesloten .. simpele rekensom .. schakelaar is vast goedkoper dan de optie .. ik heb de schakelaar van de spiegel (middenconsole) al los gehad en het aantal draden is veel te veel voor alleen spiegel bediening.
Mijn vraag is dan ook heeft iemand de aansluitgegevens van deze connectors en/of heeft iemand foto's van een stoelverwarming die officieel is aangesloten ..
Tweede vraag is .. weet iemand waar je dit soort schakelaars kan kopen behalve dan bij de dealer (Duitsland ?? Internet??...)?
How rapid is rapid, how quick is quick?

-Mini Cooper S Parklane, Astro Black, Full options: 17" S-Spoke, Panorama, Chrono etc -
Gebruikersavatar
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Best
Berichten: 217
Lid geworden op: 02 jan 2006, 21:42

20 jan 2006, 08:09

Interessant!
Ga morgen even de onderzijde van de stoel bekijken, daar moeten dan ook paar dikke draden lopen.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

20 jan 2006, 08:18

Bijzonder interessant!

Ook al hebben wij geen lederen bekleding dan ben ik zeer benieuwd naar de uitkomst 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3190
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

20 jan 2006, 19:54

Effe gekeken:

Schakelaar voor stoelverwarming zit in de unit samen met de spiegelverstelling. Je hebt hier 2 types in, met en zonder electrisch inklapbare spiegels.

Zonder -> art.nr. 61 31 6 918 217
Met -> art.nr 61 31 6 918 216

Voor beide geldt een adviesprijs van 120 euro.
Robin
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Almere
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 sep 2005, 11:13

23 jan 2006, 16:32

ik ben vanmiddag even naar de dealer geweest omdat er iemand tegen mijn MINI aan heeft gezeten en ik nu een nieuwe achterbumper moet kopen.. :( En aangezien ik een cooper S ParkLane heb besteld ben ik meteen gaan vragen of dat idd zo is, en mijnd ealer gaat nu ook even kijken hoe of wat.. weet iemand al meer?
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

23 jan 2006, 17:25

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb hier twee foto's van hoe het bij mijn MINI aangesloten zit. De kabels lopen dan via de vloerbedekking naar voren, maar ik durf niet te zeggen waar ze daar ergens aangesloten zitten. Zo technisch ben ik niet :( .
Ik hoop dat je wat aan de foto's hebt.
Robin
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Almere
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 sep 2005, 11:13

01 feb 2006, 22:45

Hallo,

ik ben vanmiddag naar mijn dealer geweest, en die had het even uitgezocht hoe dat nou precies zat met de stoelverwarming als je leer af fabriek hebt.

Hij vertelde mij dat ze een stoel van een parklane model hebben open gemaakt en gekeken hoe of wat, de kabels liggen er, alleen de stoelverwarmings-mat zit er niet in en dat is dus std als je af-fabriek leer besteld.

Nu is het wel zo wanneer door je leren bekleding heen gaat en dan nieuw leer krijgt dat dan wel je stoelwermaings-mat erbij zit, zonder extra kosten, en dan moet je idd nog 120euro betalen voor de knopjes.

Robin
Gebruikersavatar
JeZZ
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: IJsselstein
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:47

helaas..

19 feb 2006, 12:45

Dank ieder voor de foto's en de reakties. Ben weer terug van trip buitenland en was dus erg benieuwd hoe het vorige week is geweest. Ik ga zo meteen eens het forum lezen over jullie ervaringen.
Aangezien wij de PL standaard met leer hebben aangeschaft klopt het verhaal van dealer dus niet .. ik zal hem zeker hier over aanspreken .. de kabels zien er namelijk hetzelfde uit maar blijkbaar dus geen mat .. jammer...
nou dan is het maar kou lijden en moeten we maar wat harder rijden om de bloeddoorstroming goed op gang te houden :-) .. al krijg ik de laatste tijd wel steeds vaker van die briefjes thuis dat ik weer een snelheid heb overtreden ... :-(((

Wanneer mijn dealer heb gesproken laat ik weer een berichtje achter!

JeZZ
How rapid is rapid, how quick is quick?

-Mini Cooper S Parklane, Astro Black, Full options: 17" S-Spoke, Panorama, Chrono etc -
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

19 feb 2006, 14:17

als al het leer al de mat en bedrading had, dan zou de optie uit de lijst verwijderd kunnen worden. Dus je dealer liegt hier idd over. Ik heb de JCW stoelen en daar had ik de optie stoelverwarming bij. Toen ik de auto afgeleverd kreeg zat er de pantherblack leer in (omdat de JCW stoelen nog niet klaar waren) zat de stoelverwarming niet aangesloten gewoon omdat die niet de verwarmingsmat hadden. De optie zat op de JCW stoelen.

Terug naar “Interieur en audio”