12-9 MINI's for Kids

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1246
Lid geworden op: 13 apr 2008, 17:30

12-9 MINI's for Kids

12 sep 2009, 18:38

Ik hoop dat het oke is dat ik dit topic open. Vandaag meegereden bij MINI's for Kids. Ik moet zeggen dat het een erg geslaagde dag was. Ik kwam iets te vroeg aan (11.20) dus had genoeg tijd te doden en heb mij prima vermaakt met het bekijken van de prachtige Mini's en BMW die Ekris Arnhem binnen heeft staan. Vooral een aantal M modellen van BMW (occassions) konden mij zeer bekoren. Nadat alle Mini's en kinderen waren gearriveerd werden de kinderen ingedeeld bij de auto's (de auto's reden naar beneden en beneden konden de kinderen instappen). Ik kreeg een erg leuk jongetje met zijn vader achter in de auto die erg enthousiast was. De route was erg mooi, vele mooie wegen gezien die voor mij absoluut nieuw waren. Nederland is toch mooier dan je denkt! Ik was ongeveer als 25e Mini vertrokken en kwam vervolgens ongeveer als 5e terug. Flink doorgereden (op verzoek van the kid achterin) en de route in 1x weten te vinden. De dag was in zijn geheel erg goed georganiseerd en daarvoor wil ik Linda toch nog een compliment geven! Ik vond het leuk om hier deel van uit te maken en hoop in de toekomst nog vele mooie ritten te mogen meemaken.
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1907
Lid geworden op: 20 aug 2008, 18:38

12 sep 2009, 18:42

Hey Kids, MINI rijders, andere lezers :D

Ik ben denk ik als eerste thuis... het was voor mij dan ook nog geen half uurtje rijden naar Ekris Arnhem dus hierbij een klein verslag. En toch heeft Mats nog net voor mij het eerste topic aangemaakt :P

Na een vrijdagavond en zaterdagmorgen de auto gepoetst te hebben kon ik dan eindelijk rond half 12 vertrekken naar Arnhem voor de MINI`s for Kids tour! Daar aangekomen werden alle MINI`s netjes begeleid naar hun parkeerplaats. Omdat ik redelijk vroeg was(en een paar andere clubleden ook), werd ik binnen een half uur netjes vast gezet.

Rond een uur of 13:00 kon de tocht beginnen voor de kids! Hoe tof om te zien dat die kinderen al de hele tijd rond de auto`s lopen om te kijken welke gave MINI`s er allemaal zijn. In groepjes van vijf kon iedereen aantreden. BRG had zijn wagen tactisch neergezet en was al snel bij de start. De wagen vol met blije kids en daar ging hij in een groepje van 5. Het was wel ff wachten voordat ik aan de beurt was omdat ik dus redelijk achteraan stond. Nog voordat ik ook maar in de buurt van de start was, werd ons al medegedeeld dat een groot aantal kinderen zich helaas heeft moeten afmelden omdat ze te ziek waren. Er waren dus geen kinderen meer voor in de MINI`s maar nog wel MINI`s genoeg. Dan maar gewoon met de navigator op stap.

De route was echt super. Mooie bochtenweggetjes door het bos en grote hoogte verschillen. Helaas van die zandpaden die door sommige van ons met zo`n 15km/u werden bereden omdat ze net hun auto hadden gepoetst :P of omdat ze anders aan de grond kwamen. We werden nog bedankt door een wandelaar die zei: Bedankt dat u zo rustig rijdt zodat wij niet in de stof hoeven lopen....als reactie gaf ik: ooh maar dat doe ik omdat anders mijn auto zo mega ranzig word en ik deze net heb gepoetst. De wandelaar liep iets minder vrolijk verder! Onderweg ook veel kinderen gezien die mega veel plezier hadden in de MINI waarin zij zaten. Een glimlach van oor tot oor. Dat was echt super om te zien.

Na een lange maar mooie tocht kwamen we terug bij Ekris om nog even gezellig te babbelen met de kids en met andere MINI rijders.

Wat was het toch super om die kinderen te zien lachen op zo`n dag en even al hun ellende vergeten! Ach dacht ik op de terugweg....wat zit ik nou toch om mijn smerige auto te zeuren.. de kinderen hadden lol en daar ging het tenslotte om!!! Ik zeg: volgend jaar weer!!

Rally for Kids en Ekris bedankt....maar vooral: LINDA!! bedankt voor alles en voor de perfecte organisatie.

Getzz/Gertjan

ps. Wie heeft er eigenlijk foto`s gemaakt?
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

12 sep 2009, 19:52

Moe maar voldaan zit ik hier achter de computer te tikken.. Ik vond het een super geslaagde dag.. Ik was echt ontzettend zenuwachtig, of alles wel goed zou gaan.. Maar gelukkig kwam alles op zijn pootjes terecht, en liep het zo goed als gesmeerd.. Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor de inzet :-)) .. Jullie hebben de kids echt een mooie dag gegeven..

Volgende jaar doen we het weer...

Groetjes en een dikke kus voor iedereen..

Let's MINI/ Linda
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

12 sep 2009, 20:45

Zo mooi om te horen dat het weer een geslaagde dag was.
In verband met ziekte (en inmiddels overlijden) van mijn papa was ik er niet bij :cry:

Maar ik heb aan de kids gedacht en hopelijk heeft onze bescheiden financiele bijdrage een klein steentje bijgedragen.

Volgend jaar / keer ben ik er zeker bij!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 2115
Lid geworden op: 10 feb 2008, 22:57

12 sep 2009, 20:53

GreyCooperS schreef:Zo mooi om te horen dat het weer een geslaagde dag was.
In verband met ziekte (en inmiddels overlijden) van mijn papa was ik er niet bij :cry:

Maar ik heb aan de kids gedacht en hopelijk heeft onze bescheiden financiele bijdrage een klein steentje bijgedragen.

Volgend jaar / keer ben ik er zeker bij!
:cry:

Gecondoleerd , Peter en familie heel veel sterkte.
MCS 2004
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

12 sep 2009, 20:55

Thanx Wim!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

12 sep 2009, 21:07

Aloha!

Wij zijn ook weer thuis beland.
Wat een leuke dag.
Super georganiseerd ook.

De dag in het kort (hoe wij hem beleefden):
Om klokslag 12 uur kwamen we aangereden. Het was al gezellig druk.
Ons even gemeld en de sleutels van de MINI van Linda gekregen.
Leuke goodiebag, lekkere broodjes en een flesje voor onderweg... en toen naar de auto. Helaas was al snel duidelijk dat een behoorlijke groep kindjes af had moeten zeggen. Daar schrok ik wel van.. die kindjes moeten zich er toch op verheugd hebben, dus wat zullen de meesten teleurgesteld zijn dat ze niet mee konden.. en wat verschrikkelijk dat kinderen ook zo heel ziek kunnen zijn toch.

Maar rond half 2 toch onderweg, met zoonlief voorin mijn auto en vriendinnetje met een big smile in de auto achter mij. We hebben een prachtige route gereden!!

Het weer zat ook wel mee zeg. Even een korte plaspauze en toen retour naar de finish.
Even nog een laatste drankje, afscheid nemen van de bekenden...en op naar huis.

Volgend jaar weer hoor! Ik hoop dan toch ook zo'n blij gezichtje in mijn auto mee te mogen nemen.

LInda & race for kids: bedankt voor deze prachtige dag.
Ook namens Jacquelien, Joost en Xander.

Grtz
Karin

(Yvon heeft foto's gemaakt)
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Gebruikersavatar
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Bergeijk
Berichten: 1506
Lid geworden op: 30 dec 2007, 15:12

12 sep 2009, 21:19

Tumbs Up for Linda! :yeah

En natuurlijk voor alle andere die er zo'n leuke dag van hebben gemaakt.
Bedankt allen.

Gr Stein
Afbeelding
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

12 sep 2009, 21:24

Het was zeker een geslaagde dag. Bij aankomst was het al goed geregeld met het parkeren op het autodek :wink:
Ook was de ketering erg goed :wink:
De rit was erg leuk opgezet. De zandpaden hadden voor mij weggelaten mogen worden :roll: .
Hierdoor kreeg ik ook een melding bandenspanning :? :wink:
Gelukkig niks aan de hand, en weer verder. Het jongetje wat met mij mee reed was na een uur al in slaap gevallen :mrgreen:.Het kwam door de spanning vooraf zij zijn moeder :mrgreen:
Verder hebben we het erg naar ons zin gehad.
Gebruikersavatar
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Bergeijk
Berichten: 1506
Lid geworden op: 30 dec 2007, 15:12

12 sep 2009, 21:42

Hey Werner,
Ik reed achter je met de vader van het kind :mrgreen:

Klinkt heerlijk die MINI van je 8)
Afbeelding
Aldwin
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: een brabo
Berichten: 139
Lid geworden op: 10 nov 2008, 12:48

12 sep 2009, 22:30

He medestrijders voor het goede doel,

ik zeg dikke karma voor Linda.
Leuke gezellige dag en ook de gelegenheid om ff door te trekken :mrgreen:

leuk om de kinderen en minibezitters allemaal happy te zien wezen.
Helaas veel afzeggingen van de kids, hopelijk volgend jaar weer en dan ook een kid aan boord.

(de laatste zullen de eerste zijn :wink: )
Greetz

btw door rallyforkids zijn :Foto gemaakt, komen bij hen op de site!
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

13 sep 2009, 13:50

Wij vonden het een superdag! Echt tot in de puntjes georganiseerd door Linda. Over werkelijk alles was goed nagedacht (goodiebags, springkussen voor de kids, clowns die met ballonnen dierenfiguurtjes maakten voor de kids, lekkere hapjes en drankjes, enz). Wij waren erg vroeg (zeg maar als eerste) omdat Ester nog een paar dingen bij zich had voor de goodiebags en die moesten vooraf dus nog ff worden bijgevuld. Maar dat was zo gebeurd en toen arriveerden de eerste MINI-rijders en kinderen inmmiddels al. Vooraf een beetje bijgepraat met enkele NewMINIclubleden en na het startsein van Linda kon de rit beginnen.
Omdat wij er als eerste waren konden we ook min of meer als laatste starten waardoor alle kids al op waren zeg maar :wink: We begrepen dat er een redelijk aantal kids hadden af moeten zeggen omdat ze momenteel te ziek waren, wat natuurlijk erg spijtig is. De rit was erg mooi vooral dat deel door de 'bergen' :mrgreen: ('Posbankroute' of zoiets hoorde ik later?). Wat een mooi stukkie Nederland is dat zeg! Ik dacht dat de enige bergen van betekenis in Limburg lagen :oops: De rit is voor ons goed verlopen, hebben alles goed kunnen vinden. De onverharde stukken hadden er van mij niet in gehoeven, ze zijn spannend om te doen maar met een verlaagde MINI eigenlijk niet te doen (de hele tijd aan de grond). Dat de MINI vies wordt geeft voor mij niet want ik ben toch een poetsertje (lees die ochtend stond ik om 7.00 uur al de MINI te wassen en meteen toen we terug kwamen nog een keer) Tja..hobbie blijft hobbie :mrgreen: Bij terugkomst nog even nagepraat onder het genot van hapjes en een drankje en telkens als ik boven naar de toiletten ging kwam ik langs die vreselijk mooie Z4 cabrio 8) Linda enorm bedankt voor de mooie dag en we hopen dat de kids het fantastisch hebben gevonden!!

Paar fotootjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

13 sep 2009, 16:31

Gisteren moe maar voldaan van een geslaagde dag thuisgekomen. Het was een thuiswedstrijd; maar toch op tijd mijn bedje uit om mini nog even een poetsbeurt te geven :)
Mooie ontvangst bij Linda, veel mini's, veel mensen. Mooi om te zien dat mensen zich belangeloos inzetten voor een goed doel. Nadat ik een passagier (met zijn moeder) had gekregen konden we vertrekken. Mijn passagier (Andy) kon zich niet met woorden uitdrukken maar kraaide van plezier. Een grote glimlach om zijn mond bevestigde het kraaien alleen maar meer. Het was een erg mooie route (dank voor de navigatie van Bas en zijn vriendin) geweldig genoten. Ook leuk om te zien dat de moeder genoot van de miniclub. Na een leuk stukje te hebben gereden kwamen we weer terug bij Ekris waar we wederom tot in de puntjes werden voorzien van hapje en drankje. Ik heb een mooie dag gehad gisteren en een hoop van geleerd. Blij zijn met wat je hebt. Andy heeft mij de ogen doen openen voor details die ik allang voor lief had genomen.

Linda en Andy bedankt voor de mooi dag!

Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

13 sep 2009, 20:00

En nog het filmpje :)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

13 sep 2009, 20:06

yvon is lekker bezig geweest!!! :D

Terug naar “Afterparty”