Oz-i, mvP schreef:Willen jullie het nu nog een keer proberen? Ik heb een algemene setting aangepast, kijken of het hiermee lukt.
Dank je, het werkt weer.
Moderator: Evenementencommissie
Oz-i, mvP schreef:Willen jullie het nu nog een keer proberen? Ik heb een algemene setting aangepast, kijken of het hiermee lukt.
hanskramer schreef:Om alvast in de stemming te komen zullen wij een heel klein tipje van de sluier op lichten. Hier de beschrijving van één van de locaties waar we in het prachtige Twensche land langs (doorheen) komen. In dit gebied zijn prachtige wandelingen mogelijk en natuurlijk ook altijd en mooie locatie voor een schitterende foto.

Zo, dan ga ik nu eerst ff een paar weken letterlijk onderduiken (in Egypte)
Zeker geen gebrek! 

He Hans, inderdaad veel belovende fotos, ziet er allemaal erg mooi uit en het filmpje heb ik inmiddels op jullie eigen forum kunnen bekijkenhanskramer schreef:FF een paar nieuwe foto's van de route:
[Moet ook nog even een filmpje monteren maar daar moet ik ff tijd voor maken. Meer nieuws volgt.
Na veel wikken en wegen(is nog een 2e tocht in den lande), heb ik toch doen besluiten om met deze Tukkertocht mee te gaan, ik heb inmiddels ook een navigator kunnen charteren(indien nodig? en is zo ook nog veel gezelliger) dus het gaat helemaal goed komen.... 

Keer terug naar Meetings Nederland
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast